| 18 yorum ]

Bana her konuda Ulaşabilmek için bu adresi kullanabilirsiniz; aysanlamoda@gmail.com

18 yorum

Adsız dedi ki... @ 7 Nisan 2010 11:44

merhaba blogunu cok severk takip ediyorum. ve emegin icin sana cok tsk ediyorm.bir günes gözlügü almak istyorum,bana bazi modeller tavsiye edebilirmisin?...ray ban'in aviator gözlük modellerini düsünüyrum ama gercekten hala trendmi? simdiden cok tesekkür ediyorum.

Aysan dedi ki... @ 7 Nisan 2010 12:11

tabiki modası tamamen geçti diyemeyiz.Aviator klasik bir model.Ama son zamanlarda çok kişide olduğu için ve artık piyasası sokak satıcılarına kadar düştüğü içi ben tavsiye etmem.Ben bu yaz kendime Ray-Ban Wayfarer almayı düşünüyorum.Sende Aşağıda vereceğim linkten yararlanarak kendi tarzına yüz şekşine yakışacak bir güneş gözlüğü modeli beğenebilirsiz.

http://www.aysanlamoda.com/2008/09/harleyciler-yine-i-banda.html

birde


http://www.aysanlamoda.com/2010/03/tom-ford-2010-gunes-gozlugu-modelleri.html

Adsız dedi ki... @ 8 Nisan 2010 08:31

evet su anda söyledigin linkten gözlük modellerine baktm... bende wayfarer almayi düsündüm ama biraz kararsizim. wayfarer hangi tarz kiyafetlerle kullanilabilir? ve ne renk almami önerirsin? lacoste gözlükleri hakkinda ne düsünüyosn?..tavsiyen icin cok tsk ederim.

Aysan dedi ki... @ 8 Nisan 2010 10:58

bende şimdi alttaki linkten baktım Lacoste gözlüklerine.

http://www.lacoste.com/#/catalogue-women-eyewear-sunwear-la12658

Onlarda hoşmuş.Ama dikdörtgen çerçevelilerini beğenmedim.Yuvarlak çerçevelileri daha hoş.Wayfarer,eğer haberleride incelediysen günlük gayet hoş takılabilecek bir gözlük.Eğer klasik bir tarzın varsa Wayfarer'ı yine öneririm çünkü Audrey Hepburn'de Wayfarer takardı.Bunun haricinde spor tarzla zaten çok uyumlu.Wayfarerde tercihim siyahtır.
Lacosteye'de karar verirsen renk seçimine şöyle yardımcı olabilirim.Eğer sarşınsan veyada kumral,kahverengi alabilirsin.Haricinde siyahı öneririm.
Birde her zaman takmıyacaksan sadece kombinine uygun olsun diye arıyorsanda canlı renkleri tavsiye ederim.

Adsız dedi ki... @ 9 Nisan 2010 13:20

benm lacost'tan almak istedigim model "lacoste la 12637 gd" ama karar veremiyorum,seninde söyledigin gibi wayfarer'da cok hos.aslinda herzaman takabilicegm bir gözlük almayi düsünüyrm.yardimin ve önerilerin icin cok tesekkürler!

Adsız dedi ki... @ 13 Nisan 2010 11:12

merhaba...sana bi sorum olucakti,bi kol saati almak istiyorum ama nasil birsey alicagima karar vermedim. bana kendi fikrini söylersen sevinirim. tesekkürler !

Aysan dedi ki... @ 14 Nisan 2010 04:22

Öncelikle senin tarzına yakışacak bir model olmasına dikkat et.Kaç yaşarındasın.Klasik mi yoksa spor ağırlıklı mı giyiniyorsun.Bunların hepsi bir etmen.Genel olarak bir fikir vermem gerekirse.Gümüş kordunlu saatler hemen her şeyle uyuyor.Tavsiyelerim;rolex,swatch,lacoste,gucci olabilir.Bunun dışında bir çok alternatif marka var.Dediğim gibi her zaman kullanabileceğin bir saat arıyorsan gümüş kordonlu olan modelleri tavsiye ederim.

Adsız dedi ki... @ 14 Nisan 2010 06:57

cok tesekkür ederm :).. bu arada gözlükler ile ilgili yayinladgn link cok güzel olmus,emegine saglik.

Adsız dedi ki... @ 16 Mayıs 2010 01:34

merhaba ben 16 yasindaym ve liseye gidiyorum. okulda resim dersinde t-shirt üzerine bir resim/motiv cizmeye karar verdik.herkes ayri motivler cizecek tabii. ve bunu hemen yarin yapacagiz,ama ben maalesef hala ne cizecegimi bilmiyorum.acaba bana biraz örnek verebilirmisin? simdiden tesekkürler.

Aysan dedi ki... @ 17 Mayıs 2010 02:04

canım zamanı gecikti ama
yinede bir kaç fikir vermek isterim.
Ben tişörtlerde eyfel kulesini her zaman çok beğenmişimdir.Yada rengarenk bir kelebek olabilir.Aslında:kız kulesi veya galata kuleside hoş olabilirdi.Bu sezon Tiffany'nin de İstanbul temalı tişörtlerinden fikir edinebilirsin.

Adsız dedi ki... @ 17 Mayıs 2010 10:42

yardimin icin cok tesekkür ederim. ben kendi buldugum daha dogrusu uydurdugum bir motiv cizdim,cok güzel oldu.benm bi arkadasimda seninde söyledigin gibi rengarenk,büyük bir kelebek cizdi. bundan sonra t-shirt'ler yapmaya devam etmek istiyorum,o yüzden eyfel kulesi cok güzel bir fikir.sagol. kib.

Adsız dedi ki... @ 24 Mayıs 2010 15:33

AÇIKCASI ÖNCEKİ MODELLERİNİZİ HİÇ GÖRMEDİM DERGİDE YAYINLANAN Bİ ABİYENİZE RESMEN BAYILDIM.YAKIN ZAMAN DA NİŞANIM OLACAK VE BEN O ELBİSENİZİ TAŞIMAK İSTİYORUM HATTA KAYSERİYEDE Bİ ŞUBE AÇMANIZ İÇİN SİZDEN RİCADA BULUNUYORUM

Aysan dedi ki... @ 25 Mayıs 2010 04:13

:)
malesef,
ben hiç bir ürün pazarlamıyorum.Ama yoğun bir ilgi ile karşı karşıyayım.Bir yerde şubem yok.Ben sadece moda dünyasındaki son trendleri kendi penceremden sizlere ulaştırıyorum.Beğeniliyor olmak çok güzel.
Birde hangi dergide yayınlanan abiyemi beğendiniz?Merak ettim:))

Adsız dedi ki... @ 26 Temmuz 2010 02:22

mrb ben isvecten bir genc anne.
tarik ediz abiyelerine bayiliyorum, cok guzeller. mumkunse nerden bir Tarik Ediz elbisesi alabilirim? simdiden tsk ederim.

Adsız dedi ki... @ 12 Ağustos 2010 02:50

İyi günler ben ve Ekip arkadaşım Elif Civan hazırladıgımız ve fotograf çekimleri tamamlanım piyasaya sunulan koleksiyonumuz " Inceptions Otto Vol:1 " e blogunuzda yer vermenizi istiyoruz gerekli görüşmeler için cevabınızı bekliyoruz Teşekkürler Mehmet Emiroğlu ...mehmetemiroglu88@hotmail.com

Adsız dedi ki... @ 4 Ekim 2010 04:55

Merhaba,

Sizlere çok üzülerek yazdığımı belirtmek isterim.
İnternet sitelerinde verilen reklamlara ve VAKKO markasının kalitesine güvenerek, gelinliğimi Pronovias'tan almaya karar verdik. Tam iki ay önce ödemesini yapıp getirttiğimiz gelinliğin tadilatını yapmak adına başlatılan provalar neticesinde, düğünüme tam 7 gün kala beni gelinliksiz bırakan Pronovias'tan bahsediyorum. Tadilat adı altında başlayan çalışma, gelinliğin dağıtılıp bir daha toparlanamamasıyla sonuçlandı. Ve bunun telafisine de yanaşmayan firma yetkilileri, ancak üst düzey tanıdıklar aracılığıyla bu gün ücret iademizi yapmış bulunmaktadır. 10 Ekim 2010 tarihinde evleniyorum. Yani şu an itibariyle tam 6 gün sonra. Vakit ve para kaybı bir yana, evlenmek üzere olan bir genç kıza ve ailelere yaşattıkları sıkıntının karşılığı mesleğim ve çevrem sayesinde yanlarına kalmayacaktır bundan eminim. Sitenizde yer verdiğiniz bu firma ile ilgili sizi bilgilendirmekle, umarım benim yaşadıklarımın tekrarına bir nebze de olsa engel olabilirim. İyi çalışmalar dileklerimle.

Ceyda ALPARSLAN (ÇALGÜNER)
* Gazi Üniversiesi, Öğretim Elemanı
* Ankara Life-EKONOMETRİ (NKS Grup)
Sanat Editörü

ELİF YÜCE dedi ki... @ 21 Ekim 2010 11:57

ablacım.gerçekten hepsi çok hoş.bende çiziorum ama eğitim almadan hemde 3-4 yaşlarından beri çiziyorum .moda tasarımcısı olmak istiyorum fakat ne yapabilirim bana yardımcı olun lütfen onca çizimim var (570model gelinlik, abiye )artık kağıtta kalmalarını istemiyorum .lütfen bana yardımcı olun ...

Adsız dedi ki... @ 22 Ocak 2011 11:19

ya ben bi elbiseyi çok beğendim üstü siyah altı beyaz kat kat belinde kurdelesi var onu nasıl temin edebilirm bir de fiyatı ne kadar yardımcı olursanız çoook sevinirim:))

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...