| 5 yorum ]

Saç Rengi Trendleri ve moda saç renkleriyle ilgili haberlerime aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz.

-2009 Yılında Saç Rengi Trendleri
-2009 Yılının Saç Rengi Modası (Kumral-Karamel)
-Yılın Saç Rengi Modası (Kahve Tonları)
-Karamel Saç Rengi
-Kestane Tonlarındaki Saç Renkleri
-2010 Saç Renkleri
-Bal köpüğü Saç Renkleri
-Sarı Saç Renkleri
-Kumral Saç Renkleri
-2010 Yılının Saç Rengi Trendleri
-Kumral Tene Uygun Saç Renkleri {Bronz Ten}
-Siyah Saç Rengi
-Kızıl Saç Renkleri
-Kızıl&Karamel Saç Rengi
-Çikolata&Karamel Saç Rengi
-Küllü Kumral Saç Rengi
-Çikolata Kahve Saç Rengi
-Kahverengi Saç Renkleri
-Mavi-siyah Saç Rengi
-Kızıl Kahve Saç Rengi
-Kışkırtıcı Kahve ve Sıcak Kahve Saç Rengi
-Şarap Kızılı Saç Rengi
-Kızıl Bakır Saç Rengi

5 yorum

Butikpartim dedi ki... @ 19 Ekim 2009 11:44

Bu rengi çok seviyorum.Aysan hatırlıyormusun bilmiyorum,başka bir yazıda bu rengi sevdiğimi söylemiştim ve sen de bana boyanın numarasını vermiştin..Kuaförüm sana gitmez deyip vazgeçirdi beni ama bu resmi görünce yine depreştim:))Harika bir renk ama cesaret edebilir miyim,bilmiyorum..

Aysan dedi ki... @ 20 Ekim 2009 02:16

ewet canım hatırlıyorum.Ama o renk bundan biraz daha farklıydı.Bu kızıl o.sarı dore kıvamında birşeydi.Mesela beyaz tenliysen böyle bir renk yakışır.Biraz daha buğday tenliysende ilk beğendiğin renk daha çok yakışır diye düşünüyorum ama kuaföründe dediyse bir bildiği vardır.Bazen kuaförlerde çok sinir bozucu olabiliyor.En iyisi sen kendi kararını kendin ver.Bana geçenlerde bir arkadaşım danıştı sence yakışır mı diye.Bende boyat bi görelim beğenmezsen kendi rengine bir daha boyarsın dedim:)Böylede düşünebilirsin.

Adsız dedi ki... @ 9 Nisan 2011 10:25

ya bu reklamdakı renkl ney acaba aysan :(

Adsız dedi ki... @ 11 Nisan 2011 08:45

ya şu reklamdaki rengın markası numarasını acil istıyorum

Aysan dedi ki... @ 11 Nisan 2011 09:09

oreal Excellence Creme - 6.45 Akaju Kahve - Saç Boyası olduğunu düşünüyorum.umarım işine yarar

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...