| 4 yorum ]

Kahküllü Saç modellerine olan talebiniz doğrultusunda yeni kahküllü saç modelleri topladım.Bu talep fazllalığındanda anlaşılacağı gibi yeni sezonda kahküllü saç modelleri karşımıza oldukça çok çıkacak.Bu sezon saçlarda bob stili denilen bir tarzda çok kullanılıyor.Bu stil orta boy kesimlerde kahkül kullanmaya verilen ad,son zamanlarda en büyük temsilcisi Katie Holmes'dı.Ama oda saçlarını kısacık kestirdi artık.Ama ben bob tarzını çok beğeniyordum...


Kylie Minogue ile Kate Moss'un saç modelleri neredeyse aynı ve kullanışlı bir stil.Bu iki modelde bob tarzında ki kesimler.




4 yorum

Adsız dedi ki... @ 12 Haziran 2010 00:52

MİSCHA !!!

http://www.topuklu.net dedi ki... @ 15 Ekim 2010 05:37

süper

Adsız dedi ki... @ 3 Eylül 2011 12:13

kahkül çok güzel bi model. ben de yeni kestirdim önce bi rahat edemedim yadırgadım ama şimdi çok beğenerek kullanıyorum:)

Adsız dedi ki... @ 2 Ocak 2012 11:51

çok kullanışsız

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...