| 6 yorum ]

Gelinlik markalarından en çok dikkat çekenlerden biri Pronovias marka gelinlikler.Markanın bu sezon ki kataloğunu inceliyordum ve çok beğendim.Sizler içinde bir toplama yaptım.Ben özellikle kırık beyaz renkteki gelinlikleri beğeniyorum.Pronovias bu sezonunda Ağırlıklı olarak;romantik dantelli katlar,parlak işlemeler kullanmış.Aşşağıda resimdeki şile bezi kıvamında gelinlik çok farklı sanırım bürümcük kumaştan yapılmış.

Geçen sezonlara nazaran bu sezon duakların boyu daha uzun ,kısa duakların modası geçti...

6 yorum

Adsız dedi ki... @ 18 Şubat 2009 10:28

Her zamanki gibi bu yıl da mükemmeller..Ben de gelinliğimi pronovias'ın bir modeline benzer yaptırmıştım.Sitenizi çok beğendim.Sizi izlemeye alıyorum..

Aysan dedi ki... @ 18 Şubat 2009 13:36

Blogum hakkında yapmış olduğunuz yoruma teşekkür ederim.

Rock_girl dedi ki... @ 28 Şubat 2009 02:05

çok güzel modeller bunlar gerçekten büyüleyici

5pacerun dedi ki... @ 3 Mart 2009 05:31

İlk sıradaki gelinlikle son gelinliğin duvağını istiyorum:)

Adsız dedi ki... @ 23 Ağustos 2009 04:12

gelinlik m0delleri ç0k güzel gerçekten.bitanede ben istiyrum.yanında damadıyla birlikte :) inşallah.:) sayfanızı beğendim.sık kullanılanlarıma ekledim.başarılar...

burak dedi ki... @ 29 Ağustos 2009 14:15

zevklisin aynur

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...