| 3 yorum ]


  Yüsek topuklu iri bandlı ayakkabılar bu sezonun favorilerinden.Bütün kış kendini gösteren ankle bot çılgınlığı yazada etkisini sürdürüyor ki ayakkabıların boyları genelde bilekte bitiyor.Şimdi bu yaza damgasını vuracak olan tüm modelleri tek tek tanıtayım.Yukarıdaki 2 model ayrı ayrı iki türe ait birisi yılan derisi diğeri gladyatör dediğimiz modelin püsküllü versiyonu.Bu arada belirtmek istiyorum ki yılan derisi yazlık ayakkabılar bu yaz sezonunda oldukça çok kullanılacak.
Yukarıdaki modeller ankle bot modasının yazlık ayakkabılara sıçradığını gösteren tipik modeller.Bu ayakkabıları ilerleyen günlerde daha çok göreceksiniz ki etkisini bir sonraki sezonada taşıyacağına kesin gözüyle bakıyorum. 
 Bu modeller daha çok Rihanna ve Victoria Beckham'da görmeye alıştığımız parçalar.Dikkat çekici parlak taşlarla süslenmiş ve metallerle kombinlenmiş sert görünümlü ayakkabılar.İlgilenenlere duyrulur.
  Gelelim yine kıştan kalma bir moda akımına püsküllere.Kışın  vitrinlerde görmeye alıştığımız püskülllü botların yerine bu kez püsküllü topuklu ayakkabılar var.Bence bu yazın en şık olaylarından biri bu püsküller,ayakkabılara çok  yakışıyor.Ve son olarak yine kendini ağırıklı olarak gösteren adına Gladyatörde denilen bu bağlamalı modellere.Daha çok eski yunan sandaletlerini andıran ve günümüz modasıyla harmanlanmış bu ayakkabılar yazın bir elbisenin veya şortun altına rahatça giyilebilecek cinsten.Yazında vazgeçilemeyenler arasında olcak.

3 yorum

tasarım mekani dedi ki... @ 19 Mart 2009 05:43

modeller farkli degisik ve yuksek topuk... guzeller. Ben yuksek topuklu ayakkabi hic kullanamiyorum ne yazikki :) paylasim icin tskler. medinem

Adsız dedi ki... @ 30 Nisan 2009 12:48

ay çok güzeller yaaa(!!)

Butikpartim dedi ki... @ 3 Haziran 2009 08:58

Püskülü ben de ayakkabılara çok yakıştırıyorum.En üstteki püsküllü ayakkabı favorimm.Harikaymış..

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...