| 1 yorum ]

Burberry 2009-2010 kış sezonu için genç oyuncu Emma Watson ile anlaştı.19 Yaşındaki Emma Watson böylelikle Burberry'nin yeni yüzü oldu.Londra’ nın tarihi bölgesi Westminster’da yapılan çekimlerde Emma Watson, bütün cazibesi ve duru güzelliği ile ünlü fotoğrafçı Mario Testino’ ya Burberry adına birbirinden güzel kareler verdi.
2009-2010 kış sezonu için Burberry yine muhteşem treçkotlar hazırlamış.Katalogta görülen çantalarda bir harika ben özellikle aşağıdaki resimdeki çantayı beğendim.Burberry'nin yine kendine has deseninden oluşan kaşkollar bu kış sezonunda çok kullanılacağa benziyor.İşte Burberry'nin bir birinden güzel modelleriyle 2009-2010 kış reklamları...



1 yorum

Butikpartim dedi ki... @ 10 Haziran 2009 11:54

Çok beğendim trençkotları.Benim tarzım 3.fotoğrafta olanı ama son fotoğraftaki de harika..

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...