| 1 yorum ]

Bu yıl saç renklerinde kumral-karamel (haberimi buradan bulabilirsiniz)diye adlandırdığımız saç renkleri ve kahvenin her tonu var.Size bu yılın modası olan kahverenrenginin tonlarını sunmak istedim.

İlk olarak bakır kahveler var.Bu renk yer yer sıcak kahve olarakta geçiyor.Bu yıl bir diğer moda olan renk ise;Bakır kızılı saç rengi bu renkle ilgili başka bir haber yapmayıda düşünüyorum.

Koyu kahveler;koyu kestane tonlarıda beyaz tenli bayanlara oldukça çok yakışıyor.Yüz hatlarını meydana çıkarıyor.Bu renkteki favorim Kristen Stewart.
Koyu kumral ve çikolata kahve arası tonlarda oldukça çok tercih ediliyor.Yukarıdaki saç renklerinden benim favorim özellikle Keira Knıghtley.O saçlarına uyguladığı her hangi bir açık kahverenginin üzerine sarı balyajlar attırmış.
Açık kahverengi saçlar.Koyu kumral saç renkleri bu kategoride yer alıyor.Yine yukarıdaki fotoğraflarda koyu kahverengi saç renkleride var.Bunlar ise fındık kabuğu kahveleri.
Çikolata kahveler;yukarıdaki resimlerde ise çikolata kahve saç modellerini gösteriyor.Bu saç rengi ise de son zamanlarda oldukça çok tercih edilen bir renk halinde.

1 yorum

Moda Gezegeni dedi ki... @ 4 Ekim 2009 10:19

Büyük konuşmayayım ama asla saç rengimi değiştirmek istemiyorum. İlk resimdeki benim saçımın aynısı.Kendi rengi.Çok da memnunum.

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...