| 0 yorum ]

Son zamanlarda doğal ürünlere olan eğilim gitgide artıyor.Son olarak doğal bitkisel tozlardan yapılan boyalarda katıldı.Bu konuda küçük ir araştırma yaptım ve en kısa zamanda denemeyide düşünüyorum,çünkü boyadan daha fazlasını sunuyor.Yani hem boyuyor hemde saçlara güç ve hacim katıyorlar.Ben logona bitkisel toz boyanın içeriğini araştırdım ve kına,sinameki,ceviz,barut ağacı,indigo,kurkuma,rhatany,pancar,kahve ve hatmi kullanıldığını öğrendim.

 Ayrıca çok geniş bir renk skalası var ve kimyasal boyalar gibi saça saldırarak zarar vermiyor.Kullanım klavuzunda hangi saç rengine ve yapısına karşı nasıl sonuç verdiği yazıyor.Daha önceden kimyasal saç boyası kullanmış kişilerin bu boyayı kullanmadan önce uyması gereken kurallara dikkat etmesi gerek..
Ünlülerde bu boyaları tercih ediyorlar bunların başında Kylie Minogue ve Hillary Duff geliyor.Kylie'nin kısa süre önce atlattığı hastalığı düşünürsek bu doğal ürünlere yönelmesi doğal geliyor:)

0 yorum

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...