| 5 yorum ]

Geçtiğimiz sezonlarda kürkün çok fazla tepkilere yol açtığını ve hatta çoğu sanatçının kürk giyimine karşı protestolar yaptığını biliyoruz.Fakat bu sezon bunların hepsi bir kenara çekilmiş olacak ki kürkü yoğun olarak yeniden görmeye başladık.Tekrar tasarımcıların kolleksiyonlarına girmeyi başaran bu parça eskiden olduğu gibi yeniden hanımların vazgeçilmezleri arasında.Bana göre kürksüzde şık olunabilir illada üzerinde bir hayvanın ölü postunu taşımaya gerek yok.Ama sanırım modacılar bu konuda benimle aynı fikirde değiller.Sizce küek şıklığın bir parçasımı?


5 yorum

queen dedi ki... @ 12 Aralık 2008 12:04

Evet aysan kürk kullnımına bende karşıyım.Dediğin gibi kürksüzde şık olunabilir....

Butikpartim dedi ki... @ 4 Mart 2009 06:57

Görüntüsünü çok seviyorum evet ama gerçek kürk giymiyorum.İmitasyon kürk giymeye razıyım,çok hoş duruyor gerçekten..

Jülide Kayacıklı dedi ki... @ 3 Ekim 2009 21:45

Aysan ve diğer iki yorumcu arkadaş, size katılmıyorum. Bir kere gerçek kürk doğal bir üründür. İmitasyon kürk veya diğer sentetik maddelerden yapılan manto veya kabanlar, petrolden elde edilir, çevreyi kirletirler ve sağlıksızdırlar. Naylon, akrilik, polyester vs maddelerden yapılmış bir kıyafet giydiğinizde stresiniz artar, vücudunuz elektrostatik yük biriktirir. Boyaları kanserojendir. Ayrıca bir iki yıl giyer atarsınız. Oysa kürk doğaldır. Kürke dokunmak insanı rahatlatır. 20 yıl, 30 yıl giyebilirsiniz. Döner döner, tadil ettirip modaya uydurur yine giyersiniz. Evladiyeliktir. Bir kürk alıp 20 yıl giymek mi, yoksa her 2 yılda bir yeni bir kaban veya manto almak mı doğaya ve çevreye daha zararlı?

Son olarak, ölü hayvan etini Big Mac olarak yiyorsanız, ölü hayvan derisini Prada ayakkabı olarak giyiyorsanız, neden ölü hayvan postunu kürk olarak giymeye karşısınız?

Benim iki tane muhteşem tilki kürküm var ve aynı zamanda gayet de hayvan sever biriyimdir. Kürklerimi her giyişimde aklıma o tilkiler geliyor ve kendilerine minnet ve şükran duyuyorum. Kürklerini gururla üstümde taşıyorum.

Aysan dedi ki... @ 4 Ekim 2009 00:54

Herkesin düşüncesi kendi özgü oluyor.Kimileri kürk sever kimileri ise sevmez.Ben kürksüzde şık olunabileceğini düşünüyorum

Kürksever dedi ki... @ 10 Ekim 2009 06:12

Adriana Lima'ya kürk çok yakışmış!

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...