| 2 yorum ]

Sürekli olarak en şık  ve en rüküş bayanlar seçiliyor.Bazen erkekler bu kategorilere sokulmuyor bile.Peki Hollywood'da still sahibi ve şık erkekler yok mu?Tabikide var .Kesinlikle sıralamasız olarak,tarzı ve still'i en beğenilen en çok taklit edilen en önemliside kendine özgü tarzları olan beyleri bir araya getirdim.Bunlar;Brad pitt,David Beckham,Zac Efron,Jake Gyllenhaal ve Robert Pattinson.Tabiki bu haberim sadece bu kişilerle sınırlı kalmayacak.Çünkü bunların dışında olup da yine tarz ve still sahibi olan şık erkekler var.Örn;George Clooney,Ben Affleck,Jonny Depp...Bunlarıda zamanla kaleme alacağım.Şimdi gelelim bu beş still sahibi beye.

Robert Pattinson

   Kısa zamanda şöhret basamaklarını uçarak çıkan ve daha 22 yaşındaki genç oyuncu sadece kızları değil,tarzı sayesinde  beylerinde beyenisini kazandı.Gündelik hayatında  kotpantolonu ve deri ceketi onun vazgeçemediği iki kıyafeti.Gömlek giymeyi çok sevdiğini ve spor ayakkabılarından asla vazgeçmiceğini söyleyen Robert özel davetlerde ise oldukça şık.Smokin ve takım elbise tam ona göre.Bende günlük kıyafetlerinde yarattığı kombinleri oldukça çok beğeniyorum.Jake Gyllenhaal   Kendi fiziğini iyi tanıyan ve kendine neyin yakışıp neyin yakışmadığını bilen nadir beylerden biride jake.Çok hoş ve clas bir tarzı var.Günlük hayatında giydiği bir ceket ve şapka ile de oldukça cool görünüyor.Kendisi de bunun farkında olsa ki bunu sıksık tekrarlıyor.Bence bir erkeğe en çokyakışan şey gömlektir nede hoş duruyor. David Beckham  Bir yerde modadan,şıklıktan bahsedilirde karı-koca Beckham'lar ele alınmaz mı?Gündelik hayatında bile sanki defileye çıkarmış gibi giyinen  David Beckham şüphesiz en şık erkeklerin başında geliyor.Özel gecelerde ise benim görüşüme göre en farklı takım elbiseleri o giyiyor.Brad Pitt  Her dönem bir idol olmayı başarabilen nadir oyunculardan biri Brad Pitt.Günlük hayatında şapkalarında alsa vazgeçmeyen Brad bol kesim pantolonları ve deri ceketleride çok seviyor.Özel gecelerde ise her zamanki asaletini ortaya koyan Brad Pitt'in favorisi siyah takım elbiseleri.Zac Efron  Zac Efron'un günlük hayatındaki still'ini çok beğeniyorum.O da benim  gibi gömleği çok seviyor.Bere şapkalara ise bayılıyor.Özel gecelerde ise yaşının gereği olduğu için mi bilinmez diğer abilerine göre (Örneğin;David Beckham,Brad Pitt...) daha vasat takım elbiseler seçiyor.Zamanla olacak diyorum.Gündelik hayatta ki tarzınıda gerçekten çok beğendiğimi eklemek istiyorum.

2 yorum

Butikpartim dedi ki... @ 25 Mart 2009 09:11

Jake Gyllenhaal'ın tarzı çok hoşmuş gerçekten,pek fazla dikkat etmemişim.Ama çok yakıştırmış,bravo doğrusu..

Aysan dedi ki... @ 27 Mart 2009 01:54

haklısın şık olmasına şıkta.insan soyadını yazarken binbir çileden geçiyor:)

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...