| 1 yorum ]

Katie Holmes'ı gerek tarzı ve gerek makyajıyla çok beğendiğimi daha önceki yazılarımda da söylemiştim.Çok sevimli ve duru bir yüzü var.Benim gözümde o Dawson's Creek'teki masum kız havasından çıktı ve masum anne havasına büründü.Günlük hayatında çok kendine özgü bir tarzı olan Katie Holmes abiye ve günlük elbise seçimlerinde çok başarılı.Yukarıdaki resimde abiye bir giysiyle karşımızda olan Katie aşağıdaki kombininde ise oldukça sade ve şık.Vazgeçemediği markaların başında Miu Miu geliyor.
Katie Holmes makyajının tüm sırrı göz makyajında saklı.Katie Holmes çok nadir gözlerinin altına kalem sürüyor.Genelde gözlerinin üst kısmına göz kapaklarının bitiş noktasına doğru sürmüş olduğu kalem gözlerini olduğundan daha çekik ve güzel gösteriyor.

1 yorum

Butikpartim dedi ki... @ 8 Nisan 2009 12:50

Ben de Katie holmes'un tarzını çok beğeniyorum.Bobstil saçlarıyla çok hoş gözüküyor..
Bu arada ödülünü almaya siteme bekliyorumm,sevgiler :)

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...