| 2 yorum ]

2009 yılının en çok konuşulan moda trendlerinden biri şık ve abiye el çantaları oldu.
Taşlar,payetler,pullar,püsküller,tüyler.Kısaca elbiselerde trend olarak kullanılan ne varsa bu yaz çantalara da uygulanmış.Doğrusu çokta güzel olmuş.Bu bir birinden şık abiye çantaları ben çok beğendim.Bu senenin en moda renklerinden biri olan pudra tonlarındaki çantalarda bu yaz oldukça çok kullanılacağı sinyalini şimdiden veriyor.
Yukarıdaki modellerdeki yeşil çanta ve sağ üst çaprazındaki böcekli olan model benim favorim.

2 yorum

Butikpartim dedi ki... @ 3 Haziran 2009 08:56

Çantalar çok şık,mor ve yeşil olanı çok beğendim..

Unknown dedi ki... @ 5 Haziran 2009 04:35

Bu çantalar gerçekten çok şık ve tatlı.Benim tercihim ise mor ve pembe olan

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...