| 2 yorum ]

Uçuk kaçık elbiselerin vazgeçilmez takipçisi Lady Gaga.Ne garip bir lakabı var değil mi?Bayan Gaga,Türkiye'de bu lakap iyi bir internet nicki olabilir.Gelelim Lady Gaga'nın giyim tarzına.Dediğim gibi uçuk kaçık elbiseleri sıradışı saç modelleri ve aksesuarlarıyla Lady Gaga son zamanlarda isiminden sıkça söz ettiren kişilerden.Onu kısacık şortları ve saçındaki anlamsız tokalarla görmeye alıştık.İri gözlükleri ve Legging taytlarıyla Lady Gaga son zamanların en çılgın ismi bence.
Makyaj tarzında da genelde siyah ağırlıklı renkleri seviyor.Siyah kalemi koyu şeftali tonlarındaki allığı ve metalik renklerdeki farları vazgeçilmezleri arasında

2 yorum

Butikpartim dedi ki... @ 22 Mayıs 2009 11:42

Evet çılgın bir tarzı var,kendine yakıştırıyor bu tarzı ama,üzerinde sırıtmıyor elbiseler,takılar.Pek takip etmemiştim,buradan daha ayrıntılı görmüş oldum.Sevgiler..

Adsız dedi ki... @ 30 Ağustos 2011 02:49

O kimseye benzemeyen biri, onu çok seviyorum her gün onu takip ediyorum :) <3 Cok cool bir kadın Geçenlerde Mtv'ye Erkek kılığında gitti. Jo Calderone ve 2010'da da Et elbise giydi Onu hep özenenler var <3 Bu arada Gaga Deli demek <3 :D

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...