| 2 yorum ]

Gossip Girl dizisinin entrikacı güzeli Blair yani Leighton Meester.Dizide ikinci kız olmasına rağmen gerçek hayatta sanki Blake Lively'den ön planda.Bana göre bu kız birazda Rachel Bilson'u andırıyor.
Şimdi gelelim Leighton'un değişen saç rengine.Çevreden tepki toplayan sarı saç rengi bana göre bu kıza yakışmış.Daha çocuksu ve şirin göstermiş.Açık saç renkleri yüz hatlarını yumuşatır derler.Leighton'da bu örnek çok açık bir şekilde belli oluyor bana göre.Bu kızı yavaş yavaş sevmeye başlıyorum sanırım.

2 yorum

Adsız dedi ki... @ 25 Aralık 2009 02:43

İNANMIYORUMM BU KIZI HİÇ SEWMİYORUM SARI SAÇLA DAHA DA KÖTÜ OLMUŞ BİDE BLAKE LİVELYNİN TIRNAGI BİLE OLAMAZKEN ÖN PLANDA OLMASI SAÇMA GELDİ HAKLISIN FAKAT BLAİR GÜZEL OLDUĞU İÇİN ÖN PLANDA DEĞİL ROLÜ ENTRİKACI VE BENCİL BU YÜZDEN BEGENİ TOPLUYOR FAKAT SERENA DAKİ FİZİK VE YÜZ BU KIZDA YOK BNCE AYSANCM SEN NE DÜŞÜNÜYORSUN? (EZGİ)

Aysan dedi ki... @ 25 Aralık 2009 03:12

Güzellik görecelidir ezgicim.Bana görede tabiki blake'nin fiziği daha güzel.

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...