| 3 yorum ]

Gossip girl'un Vanessa'sı Jessica Szohr son zamanlarda yıldızı parlayan ünlülerden.jessica'nın dizide giydiği elbiseler oldukça çok beğeniliyor.GossipGirl dizisinin modacısı oldukça başarılı dizideki erkeklerde dahil olmak üzere oyuncuları oldukça güzel ve başarılı bir şekilde giydiriyor.Gelelim jessia szohr'un günlük hayattaki tarzına ve giyim stilline.
En belirgin özelliği doğal bir güzelliği olması ve kendine has bir tarzı olduğu ortada.Şapkalar geniş saç bantları,iri yüzükler,kalın bilezikler,deri ceketler ve kotlar vazgeçemedikeri arasında.Jessica çoğunlukla yaşına uygun kıyafetler giyiyor.Makyaj konusunda ise genelde sadelikten yana
ama özel gecelerde bu durumu dengeliyor.Yaşına uygun iddalı makyaj yapayı çok iyi biliyor.
Jessica'da benim düşündüğüm gibi,makyajı suratını boyar gibi değil.Yüzüne gizemli ve hoş bir
görünüş katacak şekilde yapıyor.


Yukarıdaki resimde mavi elbisesi ne kadarda yakışmış esmer tenine.Makyajıda oldukça güzel.Benim favorim bu yukarıdaki model.



3 yorum

ays dedi ki... @ 27 Haziran 2009 11:26

Bende cok beyendim mavi elbiseyi :) cok yakismis kiza :)

Butikpartim dedi ki... @ 28 Haziran 2009 02:52

Gerçekten en hoş hali mavi elbiseli olanı.Bence hep mavi giysin:))Makyaj stilini de beğendim..

Aysan dedi ki... @ 28 Haziran 2009 07:47

Bu haberimde yanlışlıkla aynı resimleri iki kere yayınlamışım.Şimdi düzelttim.Arada bir böyle hatalar oluyor.Kusura bakmayın...

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...