| 3 yorum ]


Büyük emeklerle geçirilen tam bir yılın sonundayım.AysanlaModa benim dünyamı sizlerle paylaştıran bir pencere oldu adeta.Blog yazarlığı özellikle özgün birikimlerini bi şekilde insanlara ulaştırmak ve beğeniye sunmak son derece emek ve sabır isteyen bir iş.Her gün daha da büyüyen Blog kürede yerini sağlamlaştırmak ve gitgide daha profesyonel yazılar yazabilmek de ayrı bir uğraşı istiyor.
Bu yola ilk olarak "AysanlaModa burası moda dünyasının Kalbi olarak yola çıktık"Çıktık diyorum çünkü yazarlığını tamamen benim yaptığım bu blogda abim azohba her daim yanımda oldu ve her koşulda bana destek veren tek kişi.Gelelim amacımıza.AysanlaModanın amacı siz okuyucularımdan da anlaşıldığı gibi sadece moda ve gelişerek değişen bu dünyada trend olan her şeyi benim bakış açımdan sizlere aktarabilmemdir.
Bir yıl boyunca yazılarımı okuyan yorumlarıyla beni yalnız bırakmayan dostlarıma tüm destekleri için teşekkür ederim.İyi bir blogcu olabilmek için daha çok uzun bir yolum olduğunu biliyorum.
Son olarak şunu söylemeliyim ki AysanlaModa daha çok uzun yıllar moda Dünyasının nabzını tutmaya devam edecek.

3 yorum

moda tasarım stil dedi ki... @ 8 Eylül 2009 10:09

nice uzun yıllara....

Butikpartim dedi ki... @ 9 Eylül 2009 07:38

Blogunu zevkle takip ediyorum..Nice yıllara..

KokoSh dedi ki... @ 23 Eylül 2009 16:14

nice nice yıllara inşallahhh
:)

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...