| 5 yorum ]

Twilight filmi ile yıldızı parlayan genç oyuncu Kristen Stewart kısa sürede en çok aranan isimlerden biri olmayı başardı.Kristen'ın kendine özgü ve salaş bir giyim tarzı var.Özel gecelerde sade ve rahat giyinen genç oyuncu Converse'lerinden ve güneş gözlüğünden asla vazgeçemiyor.Katıldığı davetlerde ise her zaman düz elbiseleri tercih ediyor.


Günlük hayatta ise Kristen Stewart olabildiğince salaş ve rahat giyinmeyi ön planda tutuyor.Kombinlerini sürekli birbirinden çok farklı parçaları bir araya getirerek yapıyor.


5 yorum

madammoda dedi ki... @ 28 Eylül 2009 07:20

Ben sahsen hic begenmiyorum kizin tarzini, erkek gibi yahuu..

zeynep dedi ki... @ 30 Kasım 2009 04:38

bence bu kız giyinme kelimesinin g sini bile bilmiyo çok güzel ama kendini çirkinleştrmekten başka hiç birşey yapmıyor

Adsız dedi ki... @ 20 Mayıs 2010 00:29

ben kristen stewartı cok begenıoum ve onu coookk sevıyorummmm

Adsız dedi ki... @ 26 Temmuz 2010 05:14

ben kristen stewartin en cok uzun sacli halini seviyorum.sacinin kendi dalgasi gayet hos gorunuyor

Adsız dedi ki... @ 9 Haziran 2011 11:24

çoookk güzel bence bu kız olmak isterdim :))

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...