| 2 yorum ]

Son zamanların yükselen isimlerin biride Megan Fox.Angelina Jolie'ye olan benzerliğiyle dikkatleri üzerine çekmeyi başaran Megan Fox kısa zamandada medyanın ilgi odağı olmayı başardı ve yakın zamanda bir çok yapıma imza atarak çeşitli filmlerde önemli roller aldı.Gelelim Megan Fox'un tarzına ve Giyim stiline. Öncelikle çok dikkat çekici bir bayan olduğundan sanırım ne giyse inceleniyor.Çok belirgin bir tarzının olmamasının yanı sıra çok şık bir giyim stili var.Onun için tarzları birbirine kombinliyor diyebilirim.Biraz bohem yerine göre retro ve bazende feminem..


Favorim ise aşağıdaki fotoğrafta giydiği elbisesi.Oldukça şık ve başarılı bir tercih.
Makyaj stilinde ise son derece başarılı hatlarını belirginleştirmek üzerine kurulu makyaj tarzı Belkide Megan Fox'u diğerlerinin önüne geçiren en belirgin özelliği.Son zamanlarda dikkatimi çeken en başarılı makyaj tarzının sahibi Megan Fox.


2 yorum

Butikpartim dedi ki... @ 3 Ekim 2009 09:43

Ben de çok beğeniyorum Megan Fox'u.Stilini pek bilmiyordum,gerçekten kıyafet ve makyaj tarzı güzelmiş..

Adsız dedi ki... @ 23 Mayıs 2010 00:08

megan fox cok basarili buldugum ünlülerden fakat giyim tarzini pek begenmiyorum.cok iyi bir fizigi olmasina ragmen,kiyafet tercihinde basarisiz buluyorum.

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...