| 8 yorum ]

Yeni vizyona Giren New Moon filminin promosyon döneminde Kristen Stewart ve diğer rol arkadaşları basına bol bol fotoğraf verdi.Bu süreç içerisinde Ünlü oyuncu Kristen Stewart'ı yakından takip ettim ve son dönemde giymiş olduğu kıyafetlerden bir haber oluşturdum.Her zaman salaş ve bakımsız görüntüsüyle eleştiri otlarına tutulan Kristen bu dönem boyunca kendini aştı ve şık elbiseler ile daha başarılı bir tarzla sevenleriyle buluştu.Yinede bazı elbiseleriyle sınıfta kalmaktan kurtulamadı.

Deri elbisesiyle şık görünen Kris özensiz saçlarıyla sınıfta kaldı.Elbise ona yakışmış,belki başkasının üzerinde görsem hiç yorumsuz direk rüküş bulurdum ama bazı elbiseler içindeki kişiyle bütünleşebiliyor buda öyle bir durum olsa gerek.
Kristen Stewart'ı en çok bu elbisesiyle şık buldum.Balenciaga markalı transparan elbisesi ve ankle botlarıyla Kris oldukça şık.
Bu fotoğraflarda benim favorim sağdaki kombin. Blazer ceketi ve pullu elbisesi sezonun trendlerini yansıtıyor.
En sıra dışı kombin ise bu rengarenk kıyafetiydi.Özensiz saçlarıda konuya eklenince Kris bu görüntüsüyle yine rüküş mü rüküş...

8 yorum

Adsız dedi ki... @ 27 Aralık 2009 14:51

Açıkçası Kristen asi imajı çizmeye çalışan ama özentilikten öteye gidemeyen biri bence. Şahsen sadece ayakkabılarını beğeniyorum. Kıyafetler özensiz, saçlar Allah'lık, kombinasyonu bir türlü tamamlayamıyor.

mrv dedi ki... @ 27 Aralık 2009 16:10

ayy bu kız her dahim rüküşş .. Transparan elbiseye gelince o vucutla o elbiseyi neyine güvenerek giymiş anlamadım :D

Adsız dedi ki... @ 23 Mayıs 2010 00:11

bence kristine kendi tarzi daha cok yakisiyor,yani jean ve t-shirt kombinasyonu. feminen veya iddiali kiyafetleri kendisine yakistiramiyorum,ve resimlerde giymis oldugu elbiselerinde fizigine uygun oldugunu düsünmüyorum. emegine saglik aysancim..

Unknown dedi ki... @ 21 Haziran 2010 04:44

bence kristen stewart veya diğer ünlüler hep makyajla güzel makyaj yapmayan kişilerin hallerini görüyoruz..
cokta güzel olduğu söylenemezz..

Adsız dedi ki... @ 31 Ağustos 2010 06:11

bende ayakkabılarını beğeniyorum sadece..oyunculuğuda çok iyi değil daha çalışması lazımm

Adsız dedi ki... @ 5 Eylül 2010 04:17

Kesinlikle kendine oz cok guzel bir tarzi varr tartisilmaz!!! :)))

Adsız dedi ki... @ 1 Eylül 2011 11:58

Kesinlikle evet kendine özgü güzel bi tarzı var ve çok beğeniyorm:)))

Adsız dedi ki... @ 28 Ocak 2012 00:38

cok guzel giyiniyor.giydiyi seylerde kendisine cox yakisiyor .beyenmeyenlerde kiskanclikdan beyenmiyolar.cox guzel dogal guzel neyse bir sozle super qizdi seni sevirem kiristen

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...