| 1 yorum ]

D&G 2010 İlkbahar-Yaz sezonu reklam kampanyasını geçtiğimiz haftalarda yayınladı.Bazen böylesine önemli haberleri kendi haber yoğunluğumdan dolayı zamanında yayınlayamıyorum Fakat arşivimde kesinlikle bulunması gerektiği için gecikmelide olsa yazmak istiyorum.Geçen sezon Madonna'nın Louis Vuitton reklamı genel olarak iyi yorum alamamıştı.Bu sezon ki D&G çekimleri ise nispeten daha iyi ve naturel duruyor.Yine bir Photoshoop harikasıyla karşı karşıya olduğumu bildiğim halde,estetik olarak en iyisinin bu olduğunu düşünüyorum çok fazla eleştirmek istemiyorum.Reklamlarda ünlü kişiler çok daha fazla ses getiriyor.Hal böyle oluncada Dünya devi halindeki markalar bile 50'lik sanatçıları kullanmak zorunda kalıyor.Hatta bu durum öyle ki,seneye D&G'de Louis Vuitton 'un geçen sezon ve devamında bu sene yaptığı gibi bir dahaki sezona 18'lik bir mankenle çalışır,bu seferde D&G Madonna'yı şutladı haberleriyle bir sezon daha kazanmış olur.Son olarak iyikide Photoshoop var diyorum.Madonna'yı 18'lik modellerden farksız görüyoruz. Ben bu haberi geciktirdim diye üzülürken çekimlerin yeni fotoğrafları geldi.Artık üzülmüyorum:)

1 yorum

Butikpartim dedi ki... @ 27 Ocak 2010 23:17

Gerçekten de photoshop harikası..

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...