| 4 yorum ]

Bikini Üzerine Tığ İşi Örgü Elbise. Yazın gelmesiyle biz bayanların giyebileceği farklı ve şık şeyler arayışı daha bir tetiklenmiş durumda.Miranda Kerr'in bu fotoğrafı elime geçeli uzun bir zaman oluyor fakat yayınlamak için en uygun zamanın şimdi olduğunu düşündüm.İşte bayanlara özel yazın plajda bikini ve mayo üzerine giyilebilecek son derece şık bir tığ işi örgü mini elbise.Oldukça zarif bir model.Resmin üzerine tıklayıp boyutunu büyüterek modeli daha detaylı inceleyebilirsiniz.Yaza dair bu tarz şıklıklara önümüzdeki günlerde de sıksık yer vereceğim.

4 yorum

Unknown dedi ki... @ 22 Nisan 2010 09:05

Kesin benim olmali en yakin zamanda :)

Unknown dedi ki... @ 22 Nisan 2010 13:50

plajda giyilebilecek en derli toplu en şık seçenek bu olmuş..çok beğendim ben de:)

Aysan dedi ki... @ 23 Nisan 2010 01:05

bende çok beğendim.renk seçimi falan çok hoş.

yurtdisi egitim dedi ki... @ 23 Nisan 2010 06:54

cok guselll ..cok begndım yaa..degısık hemde

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...