| 2 yorum ]

En çok tercih edilen aksesuarlardan biri olan yüzükler bu sezon bir çok farklı tarzı ve renkleri ile dikkat çekiyor.Taşlı yüzüklerin enerjisine inananlar için ise mükemmel alternatifler sergileniyor.Ben çok fazla bu tarz taşlardan hoşlanmıyorum.Buna göre biraz daha Rock tarzım olduğundan dolayı olabilir.Genelde sade ve gümüş yüzükleri tercih ediyorum.Daha klasik tarzdaki bayanlar için bu yüzük modelleri gayet hoş seçenekler.

Bu konu ile ilgili yazıları Göster;Takılar,2010 Aksesuar Modası

2 yorum

Butikpartim dedi ki... @ 20 Mayıs 2010 03:09

Ben hiç takmadım böyle yüzükler.Bazı modeller hoşuma gidiyo ama almaya cesaret edemedim hiç..

erkek gümüş modelleri dedi ki... @ 4 Haziran 2010 05:40

doğal taşlar ve gümüşün güzel uyumunu bizlerle paylaştığınız için teşekkürler. güzel paylaşımlarınızı ilgiyle izliyoruz.

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...