| 5 yorum ]

Taylor Swift Country müziğin geç sesi.Bu kadar genç bir isimin bu kadar aynı oluşuna inanamıyorum.Dalgalı saçın Taylor'a yakıştığı bir gerçek fakat başkada saç modeli yok mu?Yüzü, gözü kalemle çizilmiş gibi hoş olan bu genç şarkıcı bence yeni bir imaj yakalamalı.Önünde uzun bir kariyer var ve şimdiden tüm fotoğrafları,saç modelleri birbirinin aynı.Ama hepsi bir yana sarı saç yüzüne çok yakışıyor,Dalgalı modeller yüzüne ayrı bir masumiyet katıyor.Romantik topuzları ise özel gecelerde onun en büyük kurtarıcısı.
Bu konu ile İlgili yazıları göster;Taylor swift'in yeni saç modeli,Ünlülerin saç rengi ve saç modelleri,Saç Modası

5 yorum

CACANITO© dedi ki... @ 1 Mayıs 2010 04:12

bencede sarı saç yakışıyor ama saçını düz taşısa daha hoş olur!

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki... @ 2 Mayıs 2010 05:26

gözleri o kadar kısık ki rahatsız ediyor resmen beni!
ama saçları çok tatlı kesinlikle:)

vogue mayıs sayısında sana rastladım, tebrik etmek için de bir uğradım! ne zmandır gelmiyordun bloguna.

Aysan dedi ki... @ 4 Mayıs 2010 07:10

haber verdiğin için teşekkür ederim seda:)
bugün ilk işim hemen bir Vogue almak olacak.

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki... @ 4 Mayıs 2010 09:51

rica ederim:) vogue nisan okuyucu yorumlarında kendine rastlayabilirsin:) sevgiler

Adsız dedi ki... @ 6 Mayıs 2010 07:06

saclarının duz halınıde gordum bence duz halıde guzel.yakısıo ama evet hep elbıse gıyıyo ve saclarıda hep aynı tarz deıstırse daha dıkkat cekıcı olurdu doqrusu..!!

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...