| 1 yorum ]

Kırmızı ruj ve tonları özel gecelerin en vazgeçilmez kozmetik ürünlerinden.Doğrusu kırmızı renkli rujlar benim için günlük hayattada bir tutku halinde.Hiç makyaj yapmadığım zamanlarda bile sadece bir kırmızı rujla günümü geçirebiliyorum.Kırmızı rujun bildiğiniz gibi pek çok tonu var.Yukarıdaki modelde olan renk benim günlük hayatta kullandığım ton.Bunun dışında daha koyu vişne çürüğü veya bordoya kaçan renkleride aşağıdaki fotoğraflardan gördüğünüz gibi özel gecelerde tercih edebilirsiniz.Ten rengine göre kırmızı ruj tonu seçimide çok önemli bir husustur.Kırmızı ruj sürülürken dikkat edilecek hususlar;Dişler tamamen beyaz olmalıdır.Belli aralıklarla kırmızı ruj tazelenmelidir birde dişlere bulaştırmamaya özellikle dikkat edilmelidir.Dudak yapınız çok inceysede kırmızı rujdan kaçınmalısınız.

1 yorum

Gizzy dedi ki... @ 1 Temmuz 2010 00:56

çok hoş duran ama kullanımı zor olan bi renk bence...ben genelde gece tercşh ediyorum ilk resimdekiş renk de en güzeli sanırım:)

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...