| 2 yorum ]

Aysan'la Moda 2 yaşındaki çocuğum.İçimdeki moda sevgisi ve yazma tutkusu ateş aldı gidiyor.2 yıldan beri hergün aynı heves ve heyecanla yeni bir şeyler yazmak benim en büyük tutkularımdan biri haline geldi.Başıma gelenlerden ve imza attığım şeylerden gurur duymayı ve onları ballandırarak anlatmaktan hiç hoşlanmam.Beni bilenler biliyor.Bu yüzden şunu diyebilirim ki;bu iki yılın sonunda böylesine saygı görmek bu değeri görmek ve karşılığında her zaman en iyisini verebilme isteği inanılaz birşey.
Bu yola başlarken buralara kadar gelebileceğimi hiç düşünmemiştim.Ben hayallarimin peşinde koşarken daha kaliteli işlere imzamı atmayı sürdüreceğim.
Evet farkındayım kulvarım piyasadakilerden çok farklı !Bunu bir yarış olarak değil herzaman en iyisini verebilmek adına yapıyorum.Aysan'la Moda olmadan öncede moda benim hayatımdı.Aysan'la Moda geldi penceremi herkese gösterme şansı buldum.Değer görmek çok güzel.Dostlarıma,destekleyicilerime çok teşekkür ederim.
Aysan'la Moda salt moda anlayışından hiç bir şey kaybetmeyecek.Sade ve sadece moda için bu sanat dalına bişeyler vermek isteyenlere sonuna kadar açığım.
Aysan'la Moda;Moda dünyasının Kalbi :)))

2 yorum

hellianthusannus dedi ki... @ 2 Eylül 2010 11:38

kutlarım canım:) hakkını vererek yapıyorsun sürekli takip ediyorum :) bende acemı blogcuyum umarım bende blogumun 2. yasını görürürm .benım blogada mjutlaka bekliyorum :)
http://hellianthusannuus.blogspot.com/

---!Fashion Passion!--- dedi ki... @ 2 Eylül 2010 14:02

tebrikler
hiç sıkılmadan seni takip ediyoruz bu da ne derece iyi bi iş yaptığını gösterir
ben de mutlaka bloguma bekliyorum
aycatugce-tuna.blogspot.com/

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...