| 3 yorum ]

Jennifer Aniston Hollywood'un başarılı ve stil sahibi oyuncularından biri.Son zamanlarda ise işi gereği oldukça gündemde.Bu vesileyle de biz basın mensuplarına bolca malzeme veriyor.Şimdi gelelim benimde tarzını çok beğendiğim bu cool kadının giyim stilini incelemeye.Kırmızı halı söz konusu olunca Jennifer Aniston tercihlerini tek geçerim doğrusu.Jennifer diğer meslektaşları gibi kırmızı halıda bir fosforlu fener gibi değilde,sade ve asil tasarımları tercih ediyor.Aksesuarlarıyla da tamamladığı bu tarzıda bence gayet şık ve zarif.Golden Globe ödüllerinde giydiği siyah tek omuz tuvaleti (yukarıda sağda) aklımdan çıkmayan şıklıkta ki tuvaletlerden biri. Jennifer Aniston günlük hayatında ise oldukça şık.Öncelikle çok bakımlı bir kadın.Bu konuda herkesin hem fikir olacağından eminim.Günlük hayatta vaz geçemediği kıyafetleri;jeanleri,deri ceketi,kemerleri ve sade badileri.Doğrusu günlük hayattaki giyim tarzıyla kendime en yakın bulduğum ünlü bu kapsamda Jennifer Aniston.Yaşı ilerledikçe güzelleşen nadir bayanlardan.Her zamankinden daha iyi bir elektrik var gözlerinde.Saçları her zamankinden daha parlak.Fiziği her zamankinden daha güzel görünüyor.Herkes bu kadar güzel yaşlansa kimsenin yaşlanmaya itirazı olmaz sanırım. Bu Konu ile ilgili yazıları göster;Ünlülerin modası,Ünlülerin tarzı ve giyim stili.

3 yorum

Gizzy dedi ki... @ 29 Nisan 2010 01:34

bu kadının tarzını çok beğeniyorum...hep şık ve çok asil...

yeşim ertem dedi ki... @ 29 Nisan 2010 02:35

1 numaram herşeyiyle stil sahibi , giyim konusunda bilinçli bir tüketici.Ben de sık sık konu etmeden duramıyorum:)

Butikpartim dedi ki... @ 30 Nisan 2010 00:33

Ben de çok beğeniyorum.Giydiklerini kendisine yakıştırıyor..

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...